Statystyki
Siła: Odpowiada za to ile zadasz punktów obrażeń podczas walki.
Obrona: Redukuje szanse na to ze przeciwnik Cie trafi.
Zwinność: Zwiększa szanse na to, że Twój atak trafi przeciwnika.
Wytrzymałość: Decyduje o tym, jak szybko zregenerują się stracone punkty życia oraz redukuje obrażenia. Jeśli masz np. wytrzymałość 30 to w ciągu godziny przybywa Ci 30 punktów zdowia.
Charyzma: Zwiększa szanse na odnalezienie bardziej dzianych przeciwników poprzez wyszukiwarkę. W trakcie walki z przeciwnikiem odpowiada za szansę na tzw. podwójne trafienie, tzn. "gracz z wyższą charyzmą" - "gracz z niższą charyzmą" = % na podwójne trafienie. Doświadczenie: Informuje Cię o tym ile masz doświadczenia i ile potrzebujesz, aby przejść na kolejny poziom.
Zdrowie: Pokazuje aktualną oraz maksymalną dla danego poziomu postaci ilość punktów życia. Zdrowie przyrasta niezależnie od tego czy pracujesz na cmentarzu, czy polujesz. Zdrowie możesz stracić jedynie podczas walki z przeciwnikiem (natomiast nie tracisz go polując na ludzi). Jak szybko przyrasta zdrowie? Patrz: wytrzymałość.
|